نمایندگی محصولات RayBiotech ری بایوتک

نمایندگی محصولات RayBiotech ری بایوتک

نمایندگی محصولات RayBiotech ری بایوتک

شرکت RayBiotech ری بایوتک یک شرکت پیشرو در علوم زیستی است که ابزارهای کشف پروتئومیک را ارائه می دهد. این شرکت نزدیک به 150 کارمند دارد که هدف آن ارائه محصولات عالی و خدمات در سراسر جهان به مشتریان است که شامل دانشمندانی در حوزه صنعت، موسسات علمی و پژوهشی در 41 کشور است. شرکت ری بایوتک متعهد به سرعت بخشیدن به موفقیت مشتری از طریق نوآوری و رهبری در علوم زندگی است.

شرکت RayBiotech در سال 2001 به منظور تولید آنتی بادی تاسیس شد. ایده تاسیس این شرکت روپان هوآنگ استاد گروه زنان و زایمان دانشگاه Emory شکل گرفت. این شرکت ماموریت دارد که فناوری های آرایه ای با تکنولوژی پیشرفته برای کشف بیومارکرهای پروتئینی مرتبط با بیماری و فاکتورهای کلیدی، شناسایی اهداف دارویی جدید و پزشکی شخصی را ارائه دهد.

شرکت raybiotech در سال 2001 با ارائه اولین آرایه آنتی بادی سیتوکین را ارائه کرد. محصولات شرکت RayBiotech ری بایوتک شامل صدها آرایه و سنجش ایمنی برای تجزیه و تحلیل کارآمد پروتئین های درگیر در inflammation, angiogenesis, apoptosis, cell growth, and signal transduction است.

مطلب پیشنهادی  نمایندگی انواع کیت های تحقیقاتی در ایران

برنامه های جامع خدمات شرکت RayBiotech عبارتند از: خدمات تست آرایه، کشف بیومارکر، کشف پپید، و توسعه تست های سفارشی.

شرکت raybiotech متعهد به ارائه محصولات و خدمات با کیفیت بالا به مشتریان خود و رعایت الزامات استاندارد iso 13485 است. شرکت raybiotech ملزم به رعایت الزامات مشتری است. محصولات شرکت Raybiotech با سطوح بالایی از کنترل فرایند تولید و بازرسی دقیق کیفیت به منظور اطمینان از تطابق همه محصولات با الزامات مشخص و انتظارات مشتری تولید می شود.

 

سفیر آزما کیان

فروش  مواد شیمیایی و آزمایشگاهی معتبر ترین برندهای دنیا از جمله سیگما آلدریچ، مرک آلمان، ترموفیشر، پرومگا و …

ما چه خدماتی ارائه می دهیم؟

سفیر آزما کیان وارد کننده مستقیم مواد شیمایی و کیت های تحقیقاتی از معتبر ترین برند های دنیاست که سابقه سال ها همکاری با دانشجویان، اساتید دانشگاه، شرکت های تولیدی و آزمایشگاه ها دارد.

ما توانسته ایم با وجود تحریم های ناعادلانه علیه کشورمان، مواد شیمیایی اصل و با کیفیت شرکت هایی همچون مرک و سیگما آلدریچ را به دست مصرف کنندگان داخلی برسانیم تا بتوانیم نقشی در فراهم آوردن امکانات جهت پیشبرد تحقیق، تولید و توسعه داشته باشیم.

 

مطلب پیشنهادی  نمایندگی محصولات شرکت SANTA CRUZ سانتا کروز

برخی از خدمات سایت سفیر آزما کیان :

1- سیگما الدریچ | سیگما آلدریچ | نمایندگی سیگما الدریچ | نمایندگی سیگما الدریچ | خرید سیگما الدریچ

2- مرک آلمان | نمایندگی مرک | شرکت مرک آلمان | شرکت مرک

3- خرید کیت آزمایشگاهی و کیت آزمایشگاهی اورجینال و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی

4- مشاوره پایان نامه و انجام پایان نامه در تمامی گرایش های پایان نامه

 

 

پست های مرتبط

افزودن یک دیدگاه

برای خرید با 09357007743 در تماس باشید.